ETKİNLİK PLANI
Günlük Programdaki Etkinliğin Adı : SERBEST ZAMAN ETKİNLİĞİ
Matematik Etkinliğin Adı : KAĞIT İŞLERİ
Belirlenen Sözcük ve Kavramlar : Siyah-Beyaz
Yaş Grubu : 6
Süre : 30 dk
Materyaller : ÇEŞİTLİ KAĞITLAR
Gelişim Alanı : Psikomotor Alan
Amaç ve Kazanımlar
PSİKOMOTOR ALAN
Amaç 2 : El ve göz koordinasyonu gerektiren belirli hareketleri yapabilme
Kazanımlar 12 :Çeşitli malzemeleri değişik şekilde katlar
13 : Malzemeleri istenilen nitelikte keser
14 :Malzemeleri istenilen nitelikte yapıştırır
Kullanılan Araç ve Gereçler : Kağıtlar
ÖĞRENME SÜRECİ
Öğretmen çocuklardan istemiş olduğu kutuları getirmelerini ister. Daha sonra bu kutulardan neler yapılabileceği sorulur. Çocuklara kutulardan bir müzik aleti yapılacağı söylenir. Bu aletin adının akordion olduğu söylenir. Çocuklara daha önce görüp görmedikleri, neye benzediği,nasıl çalındığı hakkında sohbet edilir.Masanın üzerine değişik nitelikteki siyah ve beyaz kağıtlar getirilir.öğretmen kutuları siyah kaplamalarını ister sonra beyaz kağıtlara çizilmiş olan 15 dik dörtgen 7 daire kesmeleri istenir.Daha sonra bu kesilen şekilleri kutuya sayarak yapıştırmalarını ister. Ortası için resim kağıdını yelpaze gibi katlayarak ortasına yapıştırmaları istenir. Ve müzik aleti tamamlanmış olur.
DEĞERLENDİRME
Günlük Programdaki Etkinliğin Adı : SERBEST ZAMAN ETKİNLİĞİ
Matematik Etkinliğin Adı : KAĞIT İŞLERİ
Belirlenen Sözcük ve Kavramlar : Siyah-Beyaz
Yaş Grubu : 6
Süre : 30 dk
Materyaller : ÇEŞİTLİ KAĞITLAR
Gelişim Alanı : Psikomotor Alan
Amaç ve Kazanımlar
PSİKOMOTOR ALAN
Amaç 2 : El ve göz koordinasyonu gerektiren belirli hareketleri yapabilme
Kazanımlar 12 :Çeşitli malzemeleri değişik şekilde katlar
13 : Malzemeleri istenilen nitelikte keser
14 :Malzemeleri istenilen nitelikte yapıştırır
Kullanılan Araç ve Gereçler : Kağıtlar
ÖĞRENME SÜRECİ
Öğretmen çocuklardan istemiş olduğu kutuları getirmelerini ister. Daha sonra bu kutulardan neler yapılabileceği sorulur. Çocuklara kutulardan bir müzik aleti yapılacağı söylenir. Bu aletin adının akordion olduğu söylenir. Çocuklara daha önce görüp görmedikleri, neye benzediği,nasıl çalındığı hakkında sohbet edilir.Masanın üzerine değişik nitelikteki siyah ve beyaz kağıtlar getirilir.öğretmen kutuları siyah kaplamalarını ister sonra beyaz kağıtlara çizilmiş olan 15 dik dörtgen 7 daire kesmeleri istenir.Daha sonra bu kesilen şekilleri kutuya sayarak yapıştırmalarını ister. Ortası için resim kağıdını yelpaze gibi katlayarak ortasına yapıştırmaları istenir. Ve müzik aleti tamamlanmış olur.
DEĞERLENDİRME