- Katılım
- 23 Tem 2006
- Mesajlar
- 290
- Tepki Skoru
- 0
- Puanları
- 0
- Yaş
- 41
Ritim Çalışması: Çocuklar iki gruba ayrılır. Şarkı söylenirken birinci grup ellerini çırparken ,ikinci grup elleri ile masaya vurur.
Ritim Çalışması: Öğretmen ufacık (eller çırpılır) tefecik (ayaklar vurulur) içi dolu (eller şaklatılır) turşucuk (eller sallanır ) tekerlemesini söyler.
Ritim Çalışması: Öğretmen çocukları gruplara ayırır. Birinci grup el çırpar, ikinci grup ritim çubukları ile ritim tutar. Diğer grup parmak şaklatır, başka bir grup zil çalarken son grup ise marakasla ritim tutar.
Ritim Çalışması: Çocuklar iki gruba ayrılır. Şarkı söylenirken birinci grup ellerindeki davullarla ,ikinci grup ellerindeki marakaslarla ritim tutar.
Ritim Çalışması:Öğretmen çocuklara ‘Sabah okula hızlı gelenler ellerini masaya hızlı hızlı , yavaş gelenler ise yavaş yavaş vursun’ der. Çocukların ritim çalışmasına rehberlik eder.
Ritim Çalışması:Öğretmen çocuklara iki tane çay, iki tane yemek iki tane de tatlı kaşığı verir ve çocukların bunları birbirine vurarak yapacakları ritim çalışmasına rehberlik edilir.
Ritim Çalışması: Öğretmen ufacık (eller çırpılır) tefecik (ayaklar vurulur) içi dolu (eller şaklatılır) turşucuk (eller sallanır ) tekerlemesini söyler.
Ritim Çalışması: Öğretmen çocukları gruplara ayırır. Birinci grup el çırpar, ikinci grup ritim çubukları ile ritim tutar. Diğer grup parmak şaklatır, başka bir grup zil çalarken son grup ise marakasla ritim tutar.
Ritim Çalışması: Çocuklar iki gruba ayrılır. Şarkı söylenirken birinci grup ellerindeki davullarla ,ikinci grup ellerindeki marakaslarla ritim tutar.
Ritim Çalışması:Öğretmen çocuklara ‘Sabah okula hızlı gelenler ellerini masaya hızlı hızlı , yavaş gelenler ise yavaş yavaş vursun’ der. Çocukların ritim çalışmasına rehberlik eder.
Ritim Çalışması:Öğretmen çocuklara iki tane çay, iki tane yemek iki tane de tatlı kaşığı verir ve çocukların bunları birbirine vurarak yapacakları ritim çalışmasına rehberlik edilir.