TARİH:
GÜNLÜK PROĞRAMDAKİ ETKİNLİĞİ: Fen ve Doğa Etkinliği
MATEMATİKTEKİ ETKİNLİĞİN ADI: Çiçek Sulama
KAVRAM: Sağ -ol
YAŞ GRUBU: 5-6
SÜRE: 30 Dakika
MATERYALLER: 1 litrelik su şişesi ve Su
UYGULANAN YÖNTEM VE TEKNİK: Gösterip Yaptırma
GELİŞİM ALANI: Psikomotor Alan , Sosyal Duygusal Alan , Bilişsel Alan
AMAÇ VE KAZANIMLAR:
Amaç 3: Büyük kaslarını kullanarak belirli bir güç gerektiren hareketleri yaapabilme
Kazanım 5: Farklı ağırlıktaki nesneleri belirli bir mesafe gider
Amaç 12: Çevresindeki güzellikleri koruyabilme
Kazanım 3: Çevresindeki güzellikleri korumada sorumluluk alır
ÖĞRENME SÜRECİ : Öğretmen öğrencileri bahçeye çıkarır , sağ ve sol grup olmak üzere iki gruba ayırır. Sağ gruptaki öğrenciler okul bahçesinin sağ tarafındaki çiçekleri , sol gruptaki öğrenciler de sol taraftaki çiçekleri sulamak için yönlendirilir. Sağ ve sol vurgulanır.
DEĞERLENDİRME:
GÜNLÜK PROĞRAMDAKİ ETKİNLİĞİ: Fen ve Doğa Etkinliği
MATEMATİKTEKİ ETKİNLİĞİN ADI: Çiçek Sulama
KAVRAM: Sağ -ol
YAŞ GRUBU: 5-6
SÜRE: 30 Dakika
MATERYALLER: 1 litrelik su şişesi ve Su
UYGULANAN YÖNTEM VE TEKNİK: Gösterip Yaptırma
GELİŞİM ALANI: Psikomotor Alan , Sosyal Duygusal Alan , Bilişsel Alan
AMAÇ VE KAZANIMLAR:
Amaç 3: Büyük kaslarını kullanarak belirli bir güç gerektiren hareketleri yaapabilme
Kazanım 5: Farklı ağırlıktaki nesneleri belirli bir mesafe gider
Amaç 12: Çevresindeki güzellikleri koruyabilme
Kazanım 3: Çevresindeki güzellikleri korumada sorumluluk alır
ÖĞRENME SÜRECİ : Öğretmen öğrencileri bahçeye çıkarır , sağ ve sol grup olmak üzere iki gruba ayırır. Sağ gruptaki öğrenciler okul bahçesinin sağ tarafındaki çiçekleri , sol gruptaki öğrenciler de sol taraftaki çiçekleri sulamak için yönlendirilir. Sağ ve sol vurgulanır.
DEĞERLENDİRME: