GÜNLÜK PROĞRAMDAKİ ETKİNLİĞİ: Okuma - Yazma Etkinliği
MATEMATİKTEKİ ETKİNLİĞİN ADI: Çizgiler çizelim yolu bulalım
KAVRAM: Sağ -ol
YAŞ GRUBU: 4 -5
SÜRE: 10 Dakika
MATERYALLER: Çizgilerle çalışma sayfası, kalem
UYGULANAN YÖNTEM VE TEKNİK: Anlatıp Yaptırma
GELİŞİM ALANI: Psikomotor Alan, Bilişsel Alan
AMAÇ VE KAZANIMLAR:
Amaç 2: El ve göz koordinasyonunu gerektiren belirli hareketleri yapabilme
Kazanım 10: Yönergeye uygun çizgiler çizer
Kazanım 11: Şekilleri değişik araçlar kullanarak çizer
Amaç 3: Dikkatini toplayabilme
Kazanım 1: Dikkat edilmesi gereken nesneyi/ durumu/ olayı fark eder
ÖĞRENME SÜRECİ : Öğretmen, çocuklarla birlikte çalışma sayfasını inceler ve ve çocuklara arıların bal yapabilmek için çiçekleri bulmaya çalıştığı söylenir. Çocuklardan yolu çizerek göstermeleri istenir.
DEĞERLENDİRME:
MATEMATİKTEKİ ETKİNLİĞİN ADI: Çizgiler çizelim yolu bulalım
KAVRAM: Sağ -ol
YAŞ GRUBU: 4 -5
SÜRE: 10 Dakika
MATERYALLER: Çizgilerle çalışma sayfası, kalem
UYGULANAN YÖNTEM VE TEKNİK: Anlatıp Yaptırma
GELİŞİM ALANI: Psikomotor Alan, Bilişsel Alan
AMAÇ VE KAZANIMLAR:
Amaç 2: El ve göz koordinasyonunu gerektiren belirli hareketleri yapabilme
Kazanım 10: Yönergeye uygun çizgiler çizer
Kazanım 11: Şekilleri değişik araçlar kullanarak çizer
Amaç 3: Dikkatini toplayabilme
Kazanım 1: Dikkat edilmesi gereken nesneyi/ durumu/ olayı fark eder
ÖĞRENME SÜRECİ : Öğretmen, çocuklarla birlikte çalışma sayfasını inceler ve ve çocuklara arıların bal yapabilmek için çiçekleri bulmaya çalıştığı söylenir. Çocuklardan yolu çizerek göstermeleri istenir.
DEĞERLENDİRME: