2008-2009 Kadrosuz Usta Öğr.Kontenjanları

  • Konbuyu başlatan Konbuyu başlatan zerrin85
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
  • Okuma süresi: 0:11
arkadaşlar ücretli derken ben anlamadım onun için nasıl bir başvuruda ve nereye bulunuyoruz yardımcı olursanız çooooooooook sevinirim.
 
bencede ne zaman belli olacak
 
istanbuldaki arkadaşlar ili yada ilçeyi arayan varmı
 
ya seminerdekileri beklersek yandık valla çünkü onların ataması yapılcak valilik onayını bekliceklerki 10 yada 15 günde anca onaylıyorlar sonra bildircekler ohooooo çok iş biz nolcaz bizi geçtik her sene olay çocuklar nolcak
 
arkadaşlar bizim buradada pazartesi açıklanacak dediler ama benim anlamadığım okullar zaten pazartesi açılmıyormu yada köydeki okullar ayın 8.indemi açılanacak kimse belirtmiyor bunu iice şaşırdılar ne yapacaklarını Allah hepimizin yardımcısı olsun
 
arkadaşlar ben istanbul il mebi aradım biraz zor oldu ama düşürdüm :)
en geç pazartesi açıklanacakmışş. inş cuma açıklanırda ilk gün okulu bulma çilesini çekmeyiz...
 
Arkadaşlar istanbul da oturuyorum bu bekleyiş sıktı beni off açıklayamadılar milli eğitim sayfasına her gün her saat girmekten bi acayip oldum...........ssaassrrre
 
istanbul ümraniyede oturuyorum az önce ilçeyi aradım okulöncesiyle ilgilenen bayan izinliymiş peki ne zaman açıklanır okullarımız dedim. bilmiyorum dedi. çok yardımcı oldular saolsunlar. beklemekten başka çare yok yani ne yapılabilirki
 
Geç olsun da güç olmasın inşallah istediğimiz yerlerde görev alırız.....
 
az önce bursa ili aradaım belli olmadı,haftaya belii olacak dedi..bu haftadan umudu kesin arkadaşlar:(
 
Kpss ye 3. girişim ancak 2 puan yükselmişim gerçi bu sene çalıştığım söylenemez yine büyük başarı!!!!! Böyle usta öğreticiliğe mecbur oldum.Özeller malum.....
 
offffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffff
 
İstanbul dan ses yok ne olcak bakalım...en geç pazartesi demişler ama hayırlısı
 
bende düzce mem den aldığım bilgiye göre 1 eylülle ancak açıklanırmış zaten bildikleri tek şey en fazla 2 kelime :s ayrıca kırıkkalede yaşıyorum okul öncesi eğiitm şubesinde 3 memur var sadece 1 tanesi cevap verebiliyo gerisi birbirinin yüzüne bakıyoo nasıl bi anlayış nasıl bi bilgisizlik anlamıyorum hele hele sırf bu bölüm için ayrılan bir odada...herkese hayırlı kısmetler arkadaşlar inş yerleşiriz
 
şimdi istanbul mebi aradım uğraşıyorlar yarına belki yaparlar dediiiler
 
inşallah kursiyer girişinden öğreneceğiz değil mi bana ilçe milli eğitimdekiler demişti....
 
arkadaşlar ben kayseri de sonuç bekliyorum bekleyen varsa bu hafta umutlanmasın listeyi yeni oluşturuyorlarmış haftaya açıklanacakmış inşallah yani alıştırma evresinde gödeve başlatmıyorlar saolsunlar
 
Evet bana da ordan öğrenebileceğimizi söylediler ama ben yinede arayıp soruyorum.
İnş en kısa zamanda açıklanırda bu bekleyiş hayırlısıyla biter
 
Arkadaşlar kıytırıktan deyip te küçümsemeyelim lütfen. Madem öyle niye başvuruyorsun derler sonra.Yaptığımız iş kadrolu öğretmenlerle aynı hiç fark yok.Ücret ve emeklilik farkı var.Ama bunlar bizim mesleğimizi kıytırık yapmaz dimi...İsmimiz usta öğretici olsa dahi...

arkadaşım emin ol etrafta insanların çoğu aaa ücretli mi diyor. yani çoğu küçümsüyor. bizi devlet küçümsüyor adam yerine koyup doğru dürüst maaş vermiyor seni beni ve diğer ücretli çalışan arkadaşların hepsini kullanıyor.

başvuruyorum çünkü eşşek gibi 4+3 yıl okudum ve ben bu mesleği hakediyorum ve seviyorum sevdiğim için yapmak istiyorum.napayım elimde diplomam çöçülük falan mı yapayım.

ben yaptığımız işin kadrolu öğretmenlerden farklı olduğunu söylemedim arkadaşım. ben 4 yıldır ne öğretmenler gördüm.ben işimi gayet iyi yapıyorum ve aldığım ücret zoruma gidiyor ama napim evde oturulup köreleceğime çalışarak öğrendiklerimi uyguluyorum ve çocuklarıma bişeyler öğretmekten mutluluk duyuyorum. ama bazen bu saçma sapan durum çok zoruma gidiyor ve sinir oluyorum.
 
ne yani 1 eylülde başlayamayacakmıyız? beklemekten sıkıldım artık......
 

Hoşgeldin!

Sitemize hoşgeldiniz, avantajlardan yararlanmak için kayıt olabilirsiniz.

Kayıt Ol!

23 Yıldır Sizlerle

23 yıldır sizlerleyiz. Türkiye'nin ilk okul öncesi eğitim platformu
Geri
Üst