Arkadaşlar ek alım kesin....Herkes puanını bu başlığa yazsın.

  • Konbuyu başlatan Konbuyu başlatan bahar81
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
  • Okuma süresi: 0:03
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
ya başlığı açan arkadaş daha kesinleşen bişey yok asparagas yapmayın lütfen insanlar sıkıntılı bir bekleyişte zaten.
 
Ek alım kesin memurlar netin sayfalarına bir göz atın lütfen.Herkes ek alım olacağını biliyor.Artık ek alım olup olmayacak düşüncesini bırakıp Okul öncesi kaç kişi alacaklar bunu düşünelim.Ben en az 600,650 olur diyorum.Aldığım duyumlarda hep böyle.
 
Arkadaşlar lütfen birbirimizle münakaşayı bırakalım.Evet puanlarımız çok yüksek değil ama bizler hiç çalışmadan girdik.Bu alımda ihtiyaçtan dolayı açıktan dolayı yapılıyor.Bu bir şanstı bu şanstan biz niye yararlanmayalım.Diğer branşların yeterince laflarını çekiyoruz.Kendi içimizde sizde böyle yaparsanız diyecek çok söz yok derim.39 almış biriyle 45,47 almış biri arasında çok fark yok bence.Bu gereksiz münakaşaları bırakaıp birlik olalım.Diğer branşları sevindirmeyelim.Onlar zaten şu an rehberlik taban 21 e takıldılar.Bu bizi unutturdu.Bu ihtiyaca bakar.Eğer açık kapanmıyorsa 0 çeken bile alınır.Yeterki kpss ye girmiş olsun.
 
Arkadaşlar.Herkes bu başlığa doğru bir şekilde puanını yazsın ve sıralama yapalım.Sakin olup dua etme zamanı inşallah herkes atanır.Lütfen birbirimizi kırıcı aşağılayıcı ithamlarda bulunmayalım.Birlik olma zamanıııı.Ben inanıyorum puan 40 a kadar düşecek inşallah.Zaten şu an 2bin civarı atanamayan okulönceci kalmış.Bunların içinde mezun olmayan ve yaş sınırına takılanlarda var.Umutsuzluğa kapılmayın.
 
arkadaşlar herkes puanını devamına yazıp güncellesin.
45.518
38.940
42.390
45.504
45.179
44.685
44.790
39
38.857
 
45.518
38.940
42.390
45.504
45.179
44.685
44.790
39
38.857
43.211
 
arkadaşlar hiç üzülmeyin haziranda olmasa ağustosta herkes gider.ama ders çalışmaktan çok sıkıldık .inşallah haziranda olurda herkes bu sıkıntıdan kurtulur.
 
haziranda olsa bile taban kaça düşer bilgisi olan varmı???????
 
arkadaşlar hiç üzülmeyin haziranda olmasa ağustosta herkes gider.ama ders çalışmaktan çok sıkıldık .inşallah haziranda olurda herkes bu sıkıntıdan kurtulur.
ya memurlar nette illet puan sıralama derdine düşüş haziran ek atamaya kesin gözüyle bakılıyor,abbas güçlü sitesinde meb kurmaylarıyla görüşmüş,ek atama var hemen kadrolulardan sonra olucak,haziran ortası atama yapılacak,en geç haziran sonu herşey bitiş olucak demiş,siz hala ağustostan bahsediyorsunuz ya,Allah aşkına ne ağustosu ya takip etmiyormusunuz gelişmeleri,EK ATAMA HAZİRANDAA
 
45,629 aldım atanırmıyım acaba arkadaşlar.
 
ya memurlar nette illet puan sıralama derdine düşüş haziran ek atamaya kesin gözüyle bakılıyor,abbas güçlü sitesinde meb kurmaylarıyla görüşmüş,ek atama var hemen kadrolulardan sonra olucak,haziran ortası atama yapılacak,en geç haziran sonu herşey bitiş olucak demiş,siz hala ağustostan bahsediyorsunuz ya,Allah aşkına ne ağustosu ya takip etmiyormusunuz gelişmeleri,EK ATAMA HAZİRANDAA

hocam ben sürekli takip ediyorum ama sıra bize gelecek mi geçen atamada çok üzüldük.sevineyim mi bilemiyorum işallah bu defa sıra bizlerede gelir.puanım 45.574 hayırlısı artık
 
hocam ben sürekli takip ediyorum ama sıra bize gelecek mi geçen atamada çok üzüldük.sevineyim mi bilemiyorum işallah bu defa sıra bizlerede gelir.puanım 45.574 hayırlısı artık
gelicek hcm gelicek sıra bize gelicek,zaten kaç mezun kaldık ki şunun şurasında,hem ek alımda kontenjan daha fazla olucak gibi geliyor bana,abbasın sitesinde görüşülen konuda sorular içerisinde buda var,aynı branşlara mı atama olucak diye,hyr denilmiş,demekkki kontenjan sayılarında ufak tefek eksilmeler artmalar olabilir gibi geliyor bana,25ilde zorunlu olduk bizden az alım olucağını sanmıyorum ve bize sıra gelicek içinizi ferah tutun,rabbim bizim de yüzümüzüde güldürecek inşallah
 
okulönceyiz hocam ek atama kesin tamam ama bu hepimizin atanabileceği anlamına gelmiyorki tamam bir kısım rkadaşlar atanır ama atanamayanlar da olacak mesela ben 43.211 le atanacağimi sanmıyorum ağustosa kalacağım kesin bu puanla nasıl ağustostan bahsetmeyim bu arada senin puanın kaçtı hocam
 
arkadaşım olurda acaba herkes gider mi?oda alacağı sayıya bağlı.yoksa olucak biliyoruz ama gitmeyedebiliriz.oyüzden olmasa moraller bozulmasın diyorum...
 
Arkadaşlar artık biliyoruz ki haziranda ek alım var.Bu bir gerçek fakat puan kaça düşer kaç kişi alır önemli olan bu 40 altı puanlarda çok.Eğer 600-700 gibi bir sayı alırsa kesin 40 a kadar düşer.Önemli olan burda puanları görelim ve doğru bir sıralama yapalım.Yorum yazan arkadaşlardan da rica ediyorum.Lütfen puanınızı da yazmayı unutmayın ki sıralama yapabilelim.
 
58.359 İstanbul istiyorum olur mu acaba
 
45.518bahar81
38.940
42.390peteğim85
45.504semracoşkun
45.179metalix
44.685cankur
44.790çermik münire
39gülen şirine
38.857 doga35
43.211 besna
45.629darkoni
45.574sudemmmm
 
ulkıyildiz hocam sizin kesin olur.Merak etmeyin.Aralık atamasında neden gidemediniz?
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Hoşgeldin!

Sitemize hoşgeldiniz, avantajlardan yararlanmak için kayıt olabilirsiniz.

Kayıt Ol!

23 Yıldır Sizlerle

23 yıldır sizlerleyiz. Türkiye'nin ilk okul öncesi eğitim platformu
Geri
Üst