ya memurlar nette illet puan sıralama derdine düşüş haziran ek atamaya kesin gözüyle bakılıyor,abbas güçlü sitesinde meb kurmaylarıyla görüşmüş,ek atama var hemen kadrolulardan sonra olucak,haziran ortası atama yapılacak,en geç haziran sonu herşey bitiş olucak demiş,siz hala ağustostan bahsediyorsunuz ya,Allah aşkına ne ağustosu ya takip etmiyormusunuz gelişmeleri,EK ATAMA HAZİRANDAAarkadaşlar hiç üzülmeyin haziranda olmasa ağustosta herkes gider.ama ders çalışmaktan çok sıkıldık .inşallah haziranda olurda herkes bu sıkıntıdan kurtulur.
ya memurlar nette illet puan sıralama derdine düşüş haziran ek atamaya kesin gözüyle bakılıyor,abbas güçlü sitesinde meb kurmaylarıyla görüşmüş,ek atama var hemen kadrolulardan sonra olucak,haziran ortası atama yapılacak,en geç haziran sonu herşey bitiş olucak demiş,siz hala ağustostan bahsediyorsunuz ya,Allah aşkına ne ağustosu ya takip etmiyormusunuz gelişmeleri,EK ATAMA HAZİRANDAA
gelicek hcm gelicek sıra bize gelicek,zaten kaç mezun kaldık ki şunun şurasında,hem ek alımda kontenjan daha fazla olucak gibi geliyor bana,abbasın sitesinde görüşülen konuda sorular içerisinde buda var,aynı branşlara mı atama olucak diye,hyr denilmiş,demekkki kontenjan sayılarında ufak tefek eksilmeler artmalar olabilir gibi geliyor bana,25ilde zorunlu olduk bizden az alım olucağını sanmıyorum ve bize sıra gelicek içinizi ferah tutun,rabbim bizim de yüzümüzüde güldürecek inşallahhocam ben sürekli takip ediyorum ama sıra bize gelecek mi geçen atamada çok üzüldük.sevineyim mi bilemiyorum işallah bu defa sıra bizlerede gelir.puanım 45.574 hayırlısı artık
Sitemize hoşgeldiniz, avantajlardan yararlanmak için kayıt olabilirsiniz.
Kayıt Ol!