Arkadaşlar ek alım kesin....Herkes puanını bu başlığa yazsın.

  • Konbuyu başlatan Konbuyu başlatan bahar81
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
  • Okuma süresi: 0:03
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Slm puaım 45 ve çalıştığım okulda 47,49,44,44,45 puanlı arkadaşlarım var. Umarım herkes atanır.
 
45.518bahar81
38.940
42.390peteğim85
45.504semracoşkun
45.179metalix
44.685cankur
44.790çermik münire
39gülen şirine
38.857 doga35
43.211 besna
45.629darkoni
45.574sudemmmm
58.359ulkuyildiz
50 12waw
47.126yeşim78
45.628Begüm
52.932
45 GÜLİZ
47
49
44
44
45


 
benim puanım 39.212 hayırlısı ile atanırız inşallah
 
45.518bahar81
38.940
42.390peteğim85
45.504semracoşkun
45.179metalix
44.685cankur
44.790çermik münire
39gülen şirine
38.857 doga35
43.211 besna
45.629darkoni
45.574sudemmmm
58.359ulkuyildiz
50 12waw
47.126yeşim78
45.628Begüm
52.932
45 GÜLİZ
47
49
44
44
45
45.589Duygu38
39.212gülen şirine
 
arkadaşlar benim puanımda 45.390. hayırlısıyla temmuz sınavına kalmadan atanırız haziranda.
 
Benİm puanimda 46.393
 
45.518bahar81
38.940
42.390peteğim85
45.504semracoşkun
45.179metalix
44.685cankur
44.790çermik münire
39gülen şirine
38.857 doga35
43.211 besna
45.629darkoni
45.574sudemmmm
58.359ulkuyildiz
50 12waw
47.126yeşim78
45.628Begüm
52.932
45 GÜLİZ
47
49
44
44
45
45.589Duygu38
39.212gülen şirine
45.390meryemce
46.393 asliden
 
arkadaşlar bişeyi merak ediyorum cevaplarsanız sevinirim haziran atamasına son sınıfta olupta haziranın ilk haftası mezun olanlar başvurabilecekmi
 
Eğer atama olacak olursa yayınlanacak olan kılavuza bakarsınız.Hocam haziran başında nasıl diploma alacaksınız?Eğer aof ye gidiyorsanız o vakte kadar final sonuçları açıklanmaz zaten,normal üniversite ise temmuz başına kadar geçici mezuniyet belgesini biraz zor alırsınız.Başka bir durum varsa onu bilemem.
 
Arkadaşlar sıralama ile ilgili zaten bir başlık var dağılmayalım aynı amaçla açılmış başka bir başlığa gerek yok sıralamalarınızı oraya yapın.Ya da yönetici arkadaşlar iki başlığı birleştirsinler.
 
45.518bahar81
38.940
42.390peteğim85
45.504semracoşkun
45.179metalix
44.685cankur
44.790çermik münire
39gülen şirine
38.857 doga35
43.211 besna
45.629darkoni
45.574sudemmmm
58.359ulkuyildiz
50 12waw
47.126yeşim78
45.628Begüm
52.932
45 GÜLİZ
47
49
44
44
45
45.589Duygu38
39.212gülen şirine
45.390meryemce
46.393 asliden
46,736muhendis38
46.520 saredeniz
 
Arkadaşlar ek alım tarihi belli oldu.
26 haziran kılavuz yayımlanacak
30 haziran-9 temmuz başvuru
9 haziran sonuçlar açıklanacak
Umarım hepimiz atanırız.Allah hepimizin gönlüne göre versin.
Tek sıkıntı sınavdan 1 gün önce oluşu
 
41,071 she_kill
44,827 arkadas
 
arkdşlar mrh benim puanım 43.666 maalesef atanamayanlardanım !!!!!!!

artık gerçekten atanmak istiyorum bu durumdan inanın sizin gibi ben de çok sıkıldım
inşlhh hepimiz atanırız .

birde anlayamadığım bu 50 ve üstü arkadaşlar neden hala atanammamış ?
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Hoşgeldin!

Sitemize hoşgeldiniz, avantajlardan yararlanmak için kayıt olabilirsiniz.

Kayıt Ol!

23 Yıldır Sizlerle

23 yıldır sizlerleyiz. Türkiye'nin ilk okul öncesi eğitim platformu
Geri
Üst