Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz.. Tarayıcınızı güncellemeli veya alternatif bir tarayıcı kullanmalısınız.
Arkadaşlar ek alım kesin....Herkes puanını bu başlığa yazsın.
Eğer atama olacak olursa yayınlanacak olan kılavuza bakarsınız.Hocam haziran başında nasıl diploma alacaksınız?Eğer aof ye gidiyorsanız o vakte kadar final sonuçları açıklanmaz zaten,normal üniversite ise temmuz başına kadar geçici mezuniyet belgesini biraz zor alırsınız.Başka bir durum varsa onu bilemem.
Arkadaşlar sıralama ile ilgili zaten bir başlık var dağılmayalım aynı amaçla açılmış başka bir başlığa gerek yok sıralamalarınızı oraya yapın.Ya da yönetici arkadaşlar iki başlığı birleştirsinler.
Arkadaşlar ek alım tarihi belli oldu.
26 haziran kılavuz yayımlanacak
30 haziran-9 temmuz başvuru
9 haziran sonuçlar açıklanacak
Umarım hepimiz atanırız.Allah hepimizin gönlüne göre versin.
Tek sıkıntı sınavdan 1 gün önce oluşu