hocam bence çok acımasızlık yapıyosunuz bi emeğe karşı. yeni bi öğretmenim ama bence yapılanlar son derece renkli ve dikkat çekici bi anasınıfı daha nası olabilirki bence sınıf çok albenili bi hale gelmiş ayrıca yorumlarınızda biraz daha insaflı olmanızı dilerim hocambence hıc bırı cocuga uygun dııl bana gore cocuk gelısımcıysen cocuga yonelık sınıfa yonelık yaptıgın faalıyetlerın hıc bırınde yazı olmamalı cunku cocuk herseyı oyun ve resımlerden ogrenıoo okuma yazma bılmıokı o yazılar sadece cocugun ezber ve tembellık yapmasını saglar