Puanları
0
Solutions
0
- Katılım
- 17 May 2006
- Mesajlar
- 597
- Tepki Skoru
- 1
- Puanları
- 0
- Yaş
- 46
ben ikinci dönem yazmak üzere boş bıraktım ama bir arkadaşım çocukların karakteristik belirgin 3 özelliğini not etmiş(sevecen,duygusal,azimli gibi) ben beğendim ikinci dönem bu fikiirden yola çıkmayı düşünüyorum 