Anasınıfı gelişim karnesi dilek ve temenniler kısmı

  • Konbuyu başlatan Konbuyu başlatan baran06b
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
  • Okuma süresi: 0:05
ben ikinci dönem yazmak üzere boş bıraktım ama bir arkadaşım çocukların karakteristik belirgin 3 özelliğini not etmiş(sevecen,duygusal,azimli gibi) ben beğendim ikinci dönem bu fikiirden yola çıkmayı düşünüyorum :)
 
Geç gördüm konuyu...ben yazı yazmadım simli sarı kalemle kocaman bir yıdız çizdim. İkinci dönem de yine yıldız + gülen yüz çizeceğim. Benim çocuklarım yıldız ve gülen yüz almayı çok seviyorlar.
 
arkadaşlar cevaplar için çok teşekkür ederim güzel fikirler var bu konuda tek kasılan ben değilmişim demekki:) buarada o cd yi bende hazırlıorum ama tek cd olarak video çekiyorum çocukları spor yaparken kutlamalarda bol bol resim bazı faaliyetlerden çekiyorum 23 nisan hazırlıklarında yıl sonu çalışmalarında gerçekten emekleri göz önünde oluyo çocuklarında velilerinde ayrıca benimde çok hoşuma gidiyo çünkü her yeni yıldan hatıra kalıyo
arkadaşlar gene güzel fikirler varsa yazalım tekrar teşekkürler:))
 
harika kelimeler bulmuşsunuz teşekkürler
 
ben paylaşayım bitanede doldurdum ben bitanesini örnek olarak yazayım 2.dönem:sarı prensim benim kıvrak zekasıylla bizi etkiler gülen yüzü hiç solmaz sempatikligiylle ısık verir benim bugram hayatın boyunca hep gül hep mutlu ol başarılarının devamını diliyorum... gibi:)
 
Ben genelde karneye iliştirdiğim süslü bir kağıda" 6 yaşında kazandığın tüm yetenek ve başarıların eğitim yaşamın boyunca sana ışık tutmasını dilerim. Sevgiyle kal..." şeklinde yazıyorum, fenada olmuyor........
 
Ben bu yıl:"Canım yavrun,Güvenli ve sevgi dolu bir dünya dilerim sana" yazdım
 
merhaba serbul326 bende senin belirtiğin gibi karnelerin kalktığını biliyorum.bu yıl müfettşişler urfada seminer verdiler bende bu seminere katıldım.burdaki müfettişler kesinlikle yayınevlerinin verdiği karneleri dagıtmayacaksınız dediler.onun yerine gelişim raporu doldurup karne yerine vereceksiniz dediler.bende bu yıl hem karne hemde gelişim raporu düzenleyip düzenleyip süsleyerek dagıtacagım.
 
dilek ve temennilere gerçekleri yazabilirsiniz. mesela,tatil boyunca rakamları unutmamaya çalış,rekleri tekrar edebilirsin yada beslenmene dikkat edebilirsin gibi.hepinize kolay gelsin...buarada öğrencilere sene boyunca hitap şeklinizle yazarsanız daha samim ve sıcak olbilir..
 
teşekkürler ayın yöneticim sayende güzel bi temenni yazıı buldum harikasınız.
bu siteyi sewiyorum:)
 
teşekkürlr sayın yöneticim sayenizde güzel bi temenni yazısı bulabildim harikasınız.
bu siteyi sewiyorum:)
 
teşekkürler
 
ya benimde ilk yılım ne yazacağımı bilmiyorum şu olurmu senin gibi akıllı ve başarılı bir çocuğun öğretmeni olmak beni çok mutlu ediyor seni çok seviyorum iyi tatiller...
 
güzel kızım ya da yakışıklı oğlum 1. dönemi güzel bir şekilde tamamladın o minicik ellerinle yüzündeki o güzel tebessümle her şeyin en iyisini yapmaya çalıştın bu başarılarının ömür boyu sürmesi dileğiyle seni seviyorum... ben böyle yazmıştım inşallah beğenirsiniz :)
 
Başarılarının devamı için desteğinizi sürdürün yazılabilir
 
her ilkbaharda gelinciklerin en güzel başlangıçları müjdelemesi gibi bu karnenin de sana en güzel mutlulukları müjdelemesi temennimle
 
yitirilmemiş ve özlemle beklenen umutlara elçilik edecektomurcuğum en ulaşılamaz gördüğün hayallerine ulaşman dileğimle
 
Ya ne zormuş dilek ve temenni bulmak:( bulan kişiler paylaşırsa çok sevinirim ....
 
ömür sana senin kadar değer versin ve senin gibi gülümsesin..:)
 
süperler ya teşekkür ederimmm:)çok işime yaradı
 

Hoşgeldin!

Sitemize hoşgeldiniz, avantajlardan yararlanmak için kayıt olabilirsiniz.

Kayıt Ol!

23 Yıldır Sizlerle

23 yıldır sizlerleyiz. Türkiye'nin ilk okul öncesi eğitim platformu
Geri
Üst